משה ארבל: "המאבק ביוקר המחיה הוא מאבק יהודי, לא סוציאלי"

    אסתי פלד 4 Comment on משה ארבל: "המאבק ביוקר המחיה הוא מאבק יהודי, לא סוציאלי"

    חה"כ משה ארבל במהדורה המרכזית: "המסר המרכזי בקמפיין הוא קודם כל לומר לציבור את האמת. אנחנו הוכחנו במעשים. לא תקום ממשלה אם לא יהיה בבסיס התקציב מיליארד ש"ח לטובת ביטחון תזונתי לאנשים באמת קשי יום"

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ משה ארבל (ש"ס) שוחח הערב (שני) עם אבי רבינא במהדורה המרכזית, ותקף את ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט: "אנחנו ממשיכים לשלם מידי חודש את שיירת הרכבים המשוריינת, אבל בבחירות העם יקבע אם התופעות המשונות האלה ימשכו או שתקום כאן ממשלה ימנית, מסורתית שרוצה להחזיר את המדינה להיות יהודית".

    "לצערי הרב ש"ס היא המפלגה החברתית היחידה במדינת ישראל", אומר ארבל. "בתפיסתי המאבק הזה הוא יהודי. לא מדובר בערכים סוציאליים. מרן הרב עובדיה זצ"ל הוזיל דמעות על הנושא הזה בשבעה על הבן שלו. אלה ציוויים דאורייתא. זה חלק מהמאבק על הזהות היהודית".

    הוא הדגיש: "המסר המרכזי בקמפיין הוא קודם כל לומר לציבור את האמת. אנחנו הוכחנו במעשים. לא תקום ממשלה אם לא יהיה בבסיס התקציב מיליארד ש"ח לטובת ביטחון תזונתי לאנשים באמת קשי יום".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      תפסיקו כבר חברי שס לקושש קולות באמצעות הסולידריות החברתית שאתם משווקים כל שני וחמישי לא קונים את זה ולא את הנרות שאתם מחלקים ביום הבחירות

      1. יוסי היקר לפי התגובה שלך אני מבין שאתה מלא קינאה על המפלגה הקדושה החרדית והחברתית שבאמת עושה ותעשה למען כל עם ישראל אני לא יודע לאיזה מפלגה אתה שייך אבל אם זה למלפגה שאני חושב.. תמשיכי לריב שם כמו ילדים קטנים שחוץ מלצעוק איאולגיה לא עושים למען הציבור כלוום

    2. 2

      האמת זה אפילו לא שווה תגובה
      סליחה..